25 March 2010

MINGGU YANG MENGECEWAKAN

dari 22 mac - 24 mac (harini) mmg mengecewakan aku.. Banyak sangat sasaran aku yang tak tercapai. Padahal, bukan salah aku pun.. aku dah rancang baik punya. tp, mungkin bukan rezeki aku kan.. tapi, sasaran aku yang tak tercapai ni mungkin akan menyusahkan aku kelak.. sasaran tak tercapai bukan sebab aku.. tapi, pelbagai halangan yang datang dan itu menyebabkan sasaranku tak tercapai..
sasaranku minggu ni yang tak tercapai sampai harini:
  1. ICP-OES - bile gas ni nak ada? aku perlukan ko wahai ICP... nak analisis heavy metals. tolong la jangan susahkan aku... huhu. padahal dah tulis turn. n bila turn sampai, gas stil xda seperti yang dijanjika.. nampaknya, aku kena cari inisiatif lain nih! chaiyok2!!! >.<
  2. Surat reply LI. hari Jumaat mggu lepas (19 mac 2010) baru orang tu pos. masalahnya, orang tu yang ambil masa lama untuk siapkan surat tu....then, sampai harini tak sampai-sampai lagi.. from seremban to Kota Kinabalu... p/s: dah dapat!!!! alhamdulillah.. :D
  3. masalah jam kredit. aku terlebih daftar jam kredit.. aku baru perasan. takutnya kena marah. kesian kat kawan aku yang kena marah tadi..huhu. masalahnya, kenapa dalam sistem sampai ada dua tajuk yang sama? gara-gara tu, aku salah daftar.. erm, tp, memang salah aku pon..         P/S = sasaran nih dah hampir tercapai... :D
then, aku berdoa pada Allah agar hari esok, Jumaat 26 Mac 2010, adalah hari yang lebih baik dari 4 hari sebelum ini. harap-harap adalah satu daripada 3 sasaran aku kat atas, tercapai. sesungguhnya, saat ini, aku memang serabut sangat.. aku jadi tenang bila teringatkan yang Allah sentiasa ada bersamaku...

Ya Allah ya Tuhanku, bantulah hambamu ini.. Kurangkan lah bebanan yang aku tanggung. kepada kawan-kwanku juga.. Amin...

No comments:

Post a Comment

Recent Visitors

Followers

Visitors

Page Views