11 April 2010

SEBULAN JE LAGI!!!!

tinggal sebulan je lagi untuk saya dan rakan2 saya menetap di negeri d bawah bayu ni. rasa cm kejapppp je. tp, b4 aku tggalkan sabah nih, ada bnyk bende yg kena aku buat dalam 1 masa..TESIS, FINAL, VIVA, ASSIGNMENT. tp, yg bab assignment tu, ada 1 je lg. so, boleh la diabaikan. yang paling cuak adalah tesis n final!!! tesis aku ni x siap2 lagi wei. n 19 hb kena hantar. aku cool2 jak buat nih. n smoga Allah sntiasa bersamaku membantu buat tesis dgn lancar n betul. insyaAllah..

yang bab LI tu.. aku dapat kt jabatan kesihatan negeri 9..kompem dapat. then Dr.P ckp, aku dapat LI kat India tu. hurmmm..mmg la aku nk pegi. tp, dapatkan aku survive kt sane??? ada kawan ke?? kalo saya keseorangan, matila... :(

lagipun, bukan senang nk g oversea kan.. cari pengalaman negara luar. tgk budaya org luar.hurmm... ibu n abah bagi x ek? uwan n atok lagi.. bagi x kaklong g sane? kaklong nk pegi..tp, kalo kaklong pegi, nnti xdapatla datang kenduri kawen kwnku... bulan 5 nih.. haritu cm dah janji nk g ngn kengkawan..

dah called ibu td. ibu ckp, dia x bagi pg. sbb jauh sgt.. then, abah ckp, nk pegi, pegi.. jgn 50-50. huhu. tp, aku akan pegi kalo parameter2 kt bawah, ada:
1) ada girl muslim pegi.. so, ada la member. kalo lagi 2 tu lelaki, aku xley la pegi.. so, harap2 aku dpt buat pilihan yg tepat. doa2kan.. insyaAllah..

1 comment:

  1. kak moon melawat.. sile la melawat sy yer..
    http://miss-niera.blogspot.com

    ReplyDelete

Recent Visitors

Followers

Visitors

Page Views