27 September 2010

Haiwan Peliharaanku

Ini adalah bintang hatiku.. hahaha. Setelah sekian lama aku mendambakan kasih sayang dari makhluk berbulu yang comel, akhirnya dapat juga.. hehehe. Lama dah aku tak bela kucing. sampai main game Happy Pet kat FB. So, jangan salahkan aku kalau asik on9 je tau (alasan! haha)

Satu hari tu, aku singgah kat Fresco. Dan terlihat rantai untuk haiwan peliharaan (kucing & anjing). Aku pon beli la dua utas. Pink & Biru. Balik je rumah, adik aku si Kak Lang membawa seekor kucing yang agak comotnya. Warna Kekuningan... Ha, macam tau-tau je.. Tapi betina la. Orang selalu mengabaikan Kucing betina sebab nanti menyusahkan time dah bunting. huhu. Tapi disebabkan perasaan sayang yang telah melebihi had, aku pon decide untuk bela. Apa nak jadi, jadilah! haha. Okay2, xmau membebel lebih. Kat bawah ni, semua Pic Makhluk berbulu bernama Chika. Tengoklah sampai termuntah okay. haha :P

     Hari2 pertama Makhluk berbulu dibela..



Saye nak tidur..

Chika waktu hari pertama diangkatkan. kecik dan ringan aje...

Sekarang masuk bakul pon dah xmuat!


Now aksi2 terlampau seekor makhluk berbulu bernama Chika! hehehe

Chika dengki x bagi aku on9! 

Tidur gaya terjun ke ni?


tidur lagi

Penat angkat batu

Chika berkongsi hobi ngan aku. Teka apa dia! haha

Penat la main ps2.. tidu la kejap. hehe

Penat la study. tidur kejap la..

Konon2 je ni. haha. tido atas rumput kt lua




Aksi Tidur dah tamat. Aksi Terlampau Ganas Pulak! 

Waktu dibuli oleh Manusia

Chika dah besar. So, time dia membuli haiwan lain pulak. haha


Ngap! 

Diam! Jangan lari!!!!!!!

Rawwww

Kejau!!!! Ayam! haha

Mengendap mangsa 

Mengendap bebiri.. muahahahah

Alamak, Kantoi mengendap..huhuhu

Ampun2.. xnak mengendap lg.. 


Alamak, tersepit lak.. 



Okay2.. Time Makan lak. hehe

Apelak makan jari kaki woi!! ahaha

Ni baru betull.. Sedap bai.. sampai x terkata. haha

Chika juga menjadi mangsa kuli.


                            

Merenung masa depan.. 



Ha, dah la. Tamat entry psal Chika.. NAk g muntah plak la. haha. bye!



I LoVe My Chika 
:D















1 comment:

Recent Visitors

Followers

Visitors

Page Views