21 October 2010

Konvokesyen Pertama Saya Di Universiti Malaysia Sabah - UMS-

Setelah diluluskan oleh Senat UMS, aku akhirnya berjaya untuk dianugerahkan Ijazah Sarjana Muda dengan Kepujian Sains Sekitaran. 3 tahun tersadai di Borneo, habis jugak aku study kan..huhu. Alhamdulillah. Walaupun result biase-biase je.. Sedih gak. Itula, siapa suruh main-main dulu kan? ha..padan muka. Bila dah konvo sekali ni, rasa nak konvo lagi.. Tapi, nanti dulu la.. Keje dulu k.. Pastu ingatkan nak sambung Master. InsyaAllah.. :)

Konvo aku ni tak banyak gambar. Nasib ada ibu, abah dan Hijrah datang. kalaulah tak de sesiapa yang datang.. Lagi lah sayu. Kawan baik tak datang..huhuhu. Nasib juga ada dak Tqah Redzuan.. kalau nak tahu, bapak kitorang ni satu kampung. kat mana? kat Felda Pasir Besar, Negeri Sembilan..

Ok la.. tengoklah beberapa keping gambar yang ade. Ha, konvo aku hari Ahad, 10/10/10. Sidang 4 jam 2petang sampai 4.30petang lebih kurang..

Ambil ijazah dari Naib Canselor UMS. Thanks Dato' Seri! 


Muka sedih apehal? haha. my coursemates, wish u all the best! :)



Potret keluarga konon. Tapi sayang, ada lagi 2 adik yang x dapat ikut.. huhuhu

Hijrah..


Nasib baik ada ibu dan abah yang boleh tolong aku pakai jubah dan hood ni..

NI la orang sekampung tu.. hehehe.

Takdir telah menemukan dua buah keluarga. Nasib ko xde abang Tqah. ahhahaa




Nak konvo lagi! 







7 comments:

  1. nsb study maen2 kan...hehe..ayat poyoz ko...

    ReplyDelete
  2. aiseh akma..aku x de abg...adik nak???? hahahahha~
    btw..da ade nuffnag...le r blnje aku pas kaye t..ahhahha~

    ReplyDelete
  3. hahaha. adik xboleh la.. nuffnang i ni baru bpe sen.. >.<

    ReplyDelete
  4. Assalamualaikum... nak tanya la.. sains sekitaran ni belajar apa ek???
    sbb saya sedang memilih-milih kursus kat UMS ni...
    -Awang

    ReplyDelete
  5. @Anonymous

    Awang, Sains Sekitaran ni belajar pasal environment. everything pasal env, pasal pencemaran, cara2 kawal pencemaran, teknologi utk kawal pencemaran.. dll.

    ReplyDelete
  6. apa kerjaya sains sekitaran yg ada di sabah. mohoon jwb segera sbb penting sgt

    ReplyDelete

Recent Visitors

Followers

Visitors

Page Views