13 October 2011

Hukum Sebut OMG

Sekarang ni trend kan sebut2 OMG..OMG. (Oh My God). Aku pon pernah jugak sebut 3 huruf tu.. Tapi sekarang, dah xperlu sebut rasanya lepas baca jawapan dari Datuk Dr. Mashitah Ibrahim ni.. Cebace: 



Untuk kefahaman, bace yang atas ni.

Dah faham? So, lebih baik x payah la nak sebut sebut OMG ke, ape ke.. Bukannya nampak  market pon kalo sebut bende macam tu. hehehehe. Sebut lah yang baik-baik saje, yang memuji-muji Allah..

Peringatan untuk diri sendiri dan orang lain juga..

Peace ('',)v
Info dari: asyrafasnawi.com

No comments:

Post a Comment

Recent Visitors

Followers

Visitors

Page Views