27 November 2009

aktiviti malam raye aji 09...

hai kawan2..hahhah..malam raya haji...n tahun ni aku x balik beraya kt kg halaman...rmai org tnye y? y aku x balik..ok, let me explain it... mula2, aku bli tiket tarikh 1dec09..aku saje pilih lmbt sbb ingatkan nk wat sampling..tp, xsmpat sbb aku xprepare ape2..so, aku juz tlg salina wat sampling skit2...sape nk kenal salina, ni pic die..mampusla aku kalo die tau..wakaka..


ha, after beli, aku pon gtau mak aku..then beliau ckp, 'xbalik raya la ni'..adoi...mmg aku lupe gler2..ish3..then, aku pon mbuang masa kt ums tanpa mbuat apa2...huhu. tp, ade gak la skit bende yg bpaedah aku wat..hehe..contohnye, mbuat dadih..walaupun 3in1 pnye je...haha.

ok, aktiviti mlm raye aji aku..aku tgk movie...mule2 aku tgk new moon..then, night at the museum 2..kedua2 movie ni, aku download tau... tp yg new moon, aku bengang..sbb part 2 xdpt jalan..hampeh..huhu. ape2 pon, edward mmg ensem..haha..tp dlm part 1 scene die xbnyk lak..
 
 
 

ok, movie yg btul2 aku lyn mlm raye, night at the museum la..ben stiller mmg lawak..aku tgk muke die je, cm nk gelak..n amy adams mmg cantik..hehe. citer die best.aku nk komen pon malas nk taip..sesape yg rase nk tgk, ckp ah ngn aku.ley aku bg movie tu...ending cter, die bkk museum waktu malam n org ramai bley main2 ngn sume bende yg hidup dlm museum tu..wohohoho. agk menarik d situ ye...
 
 
 
monyet 2 eko ni suke melempang..n kiut wlaupon aku rase cm nk lempang die gak..haha

then, aku makan maggi d malam raye...on9 smpai bosan....n esok kak moon ajak join open house..insyaAllah... n now, aku xready apa2 utk esok..cm xraye jek..
aku sms ayah aku..tnye da siap lemang ke blum...rendang..kuah kacang...aiseyh..haha. die ckp, sume die dah buat..haha. aku harap, slase nnti, ade lg yg tinggal..huhu. ade ke?? erm, itu kite xtau...

k la..smpai cni jela.. aku nk ucapkan SELAMAT MNYAMBUT HARI RAYA AIDIL ADHA..pada semua kaum muslimin n muslimat..maaf zahir batin...;D


No comments:

Post a Comment

Followers

Visitors

Page Views