23 October 2010

Hobin Jang Hobin!!! :P

Bestnye akak dapat pegi. (ini tah sape2 punya pic. saye rembat je. jgn marah kak)


Alhamdulillah, Negeri Sembilan menang lagi. Amin.. Setelah pertarungan sengit dengan Johor FC tadi, nasib akhirnya menyebelahi pasukan Negeri Sembilan. Dan bagi aku, team JFC main dengan sangat baik. Bukan senang beb pasukan kelab nak sampai tahap cmni kan.. Tahniah to pasukan Johor!!! 

Menjerit2 even selsema n batuk bersama abah, ade aku heran?? hahaha. Kan best kalau dapat g stadium tu kan. Merasai kemeriahan menonton perlawanan pasukan pilihan.. Tapi, belum masanya lagi. Tunggu la aku da kawen nanti.. hahaha. perlukah??? :P

Yang x best masa lawan tadi, penyokong Johor banyak buat sampah kat padang.. and jurulatih pasukan Johor yang sangat tak profesional... hmmmm...


Nasib kat rumah ni ada dua TV. So, abah tengok bola, ibu tengok Tv 3.. saya cam biase, join abah. hehehe. Tapi last2, ibu join gak tengok bola.. Kami kan  3 3 anak negeri. hehe.

30hb Oct ni N9 akan lawan Kelantan pulak. Asek2 lawan Kelantan je kan.. Sure da banyak pengalaman pemain dan penonton.. ehem3,,,,..hahaha. Untuk kedua-dua pasukan, selamat maju jaya diucapkan. Jangan main kotor. mainlah dengan penuh semangat kesukanan. majulah sukan untuk negara. Cewah.. haha.

Lawan Kelantan lagi...

Pemain terbaik game tadi..

Berjayakah Anak Didik Wan Jamak Wan Hassan membawa pulang Piala Malaysia lagi??? Doakan ye! :D




Lastly, I Love You! And do your best!! 
saya sentiasa mendoakan kemenangan sang rusa!!! 


p/s: aku hanya excited dengan game yang melibatkan N9 je.. hehe





Lagu favorite masa Match football! hehehe. layannn



No comments:

Post a Comment

Followers

Visitors

Page Views