10 November 2010

Kenapa minggu ni kau ada??!!


Dah lama aku tak rasa stress macam ni. Ada dua test yang penting bagi aku yang mana aku kena pastikan LULUS.

  1. JPJ Test (Jumaat pagi) 
  2. MTeST (Sabtu pagi) - serentak seluruh Malaysia. GoodLuck pada semua yang ambil!!! :)
  3. Kenduri kat rumah (Sabtu malam)
L ---> P

Yang JPJ Test tu, tersangatlah aku risau. Aku perlu dan mesti dapatkan P . Sebab kalau fail Jumaat ni, kena repeat balik. Repeat, repeat gak. Pastu kena bayar RM 60 lagi.. Aduhh.. Aku pokai ni.. Lagi pun, aku dah boring belajar kereta!!!

MTeST cek kat sini

MTeST pulak, penting kan. Kalau nak dapatkan KPLI tu, mestilah kena lulus test. Baru kena panggil interview. Buku dah beli. Buat x habis lagi. PUnyalah pening nak buat... INSAK ke, BM ke, BI ke, Math ke... Semua sama! pening3.. >.<

Kenduri tu, memang aku tak sabar. hahaha. x kisah la penat ke ape, yang penting masa ni dapat kumpulkan ahli keluarga yang da lama tak balik.. Rindu la.....

Ha, disebabkan ade 2 test berturut-turut, jerawat kembali lagi..

Aku rileks and cool je lagi ni. Padahal dalam otak dan hati, dah risau.. huhuhu


Okay la, x mau merungut-rungut lagi. Aku kena pandai Uruskan semua tu. Ini mungkin baru sikit dugaan. Tolong doakan kejayaanku ok. JPJ Test & MTeST! :) InsyaAllah~


Besar pulak video ni.>.<
 Suka lagu INSYAALLAH oleh Maher Zain ni.. Tenang je.. 

Semoga semua urusanku minggu ini dipermudahkan oleh Allah.. InsyaAllah..

No comments:

Post a Comment

Followers

Visitors

Page Views