15 November 2010

Yey! Saya Menang Elseve Re-Nutrition Night Serum!!!!

yeyyyy.. Aku dah menang 1 sampel Elseve Re-Nutrition Night Serum dari Loreal. Nasib baik aku check email kat spam tadi.. Tak caye, tengok pic kat bawah ni..

Ini kat web dia.


Baru check kat spam tadi..


Actually aku dapat tau ada benda camni dari Kak Moon aka Miss Niera. Aku pun usya link onlybeauty.com.my ni dan daftar. Dah daftar, aku pun pilih sampel apa-apa yang aku nak. Tapi, dia ada syarat. Boleh pilih sampel barang yang tak melebihi points yang kita ada. Setiap kali nak pilih, kena pastikan point cukup lah. Kalau nak naikkan point, kita kena aktif dalam web tu. Contohnya aktif dalam forum, survey, articles dan sebagainya. Yang lain-lain, tak payah risau sebab semuanya free termasuklah kos penghantaran.

Selain daripada GiveAway, macam-macam lagi yang korang boleh view dalam web ni. Ada tips kecantikan dan contest-contest lain. Cubalah, mana tau bernasib baik kan?? hehehee.

Antara contest yang ada:

        


        

        

Okaylah, nak pergi naikkan points! Wakakaka :P

 Walaupun sampel, tapi aku nak jugak. hhehehehe


p/s: Untuk pertanyaan lain, rajin-rajinlah usya web tu dan baca FAQ dia..

No comments:

Post a Comment

Followers

Visitors

Page Views