19 November 2010

Today's Pictures

Entry kali ini aku tak tahu nak buat fasal apa. Penat la kaki (ada kaitan ke??) hahaha. Pagi tadi amik test JPJ. Alhamdulillah, kali ke-2 ni aku berjaya Lulus dapat lesen P Motokar.. Minggu lepas kandas. Hampeh tul. Huhuu. Yang tadi aku dah buat yang terbaik.. Walaupun macam tak puas hati dengan markah yang dapat (aku dapat 17/20 je). Tak kan nak g ulang balik kot?? kekekekke. Okay la, malas dah nak cakap pasal test. So, pesanan dari semua orang terdekat aku, 'rajin-rajin lah bawak kereta'... InsyaAllah.. Tolonglah belikan aku sebijik. hehehe :P

Okay, harini aku berpeluang tangkap beberapa pics. Aku memang suka ambil gambar. Macam-macam gambar. Walaupun x profesional, tapi kadang-kadang ade jugak pictures yang macam pro. hahaha 

Telur ayam yang belum menetas
Dua ekor ibu ayam sedang mengeramkan telur-telur mereka
Cuba kira ada berapa ekor anak yang kat bawah dia?? heheheh. banyak tau. ada 15!!

Nazmi: Chika! Chika! Chika! Pandanglah sini!
Chika: X dengar~~~~~

Chika: Bila aku pandang, dia x pandang pulak. Menyampeh! :P
Nazmi: Hish!!!!! Xmau pandang sudah!

Nazmi: Nak rotan Chika!!!
Chika: Eeeee, besarnya kayu! kakakkaka

Menung aje.. Menunggu hari dah ni. Saya ibu mengandung.


Chika minta dimanjakan la nih..

8 keping je.. cukuplah ek.. ehhehe





No comments:

Post a Comment

Followers

Visitors

Page Views